Saturday, October 14, 2006

Start


Hola sóc en Fast, un obssesionat en "The fast and the furious", i casi tots els cotxes del planeta, com aquest Lamborghini Murcíelago. També m'agraden molt els Hotwheels, Legos de tots tipus i altres coses com ara "Back to te future", pins de Disney o del Hard Rock, tinc la tira...
A part, sóc un apassionat dels Rollers Coasters, ja aniré publican fotos dels llocs on he anat. Fins i tot de gran vull ser dissenyador de cotxes (Ja enseyaré algun dels meus dissenys) i dissenyador de rollers coasters, m'he pasat totes les edicions i ampliacions del joc Roller Coaster Tycoon. Si teniu algun dubte ...pregunteu!

10 comments:

PRESTAIL said...

Quin és el roller coaster que has pujat que més t'ha agradat?

Guillem Serna said...

No ho sé, estan molt bé el Rock and roller coaster, a Disney land resort Parísque et disparan a una velocitat molt forta, i el winjas, de Phntasialand Almenia que et pujen amb ascensor a una altura molt alta i després baixes a tota castanya fen rotacions de més de 360 graus.

laurapatch said...

Em sembla que jo no pujaré mai a un roller coaster.
Sembla que t'agraden els cotxes, m'equivoco?

PRESTAIL said...

Crec que estic d'acord amb tu, Fast, que el rock and roller coaster avec Aerosmith és genial... i que el winjas, va resultar ser sorprenent... anava a tope de ràpid i no sabies el que et passaria en cap moment.

Ara que, l'space mountain mission 2, també té "lo" seu, i clar, com no, el Dragon Khan, aparatós....
En fi, tots són genials!!!

PRESTAIL said...

Eis, Laurapatch, simplement és provar-ho i, no resulta pitjor que d'altres coses... A més, va súper bé per desesstressar, ja que surts com nou ( sobretot el cap, que de vegades no saps on el tens!!!!)

laurapatch said...

Es veritat. Una vegada vaig pujar al Dragon Khan i quan vaig baixar m'hauria menjat el món. Quina descàrrega d'adrenalina!!!!!!

Guillem Serna said...

Si m'encanten els cotxes, però crec que alguna vegada pujaràs a algun Roller (Muntanya Rusa)

laurapatch said...

Potser si em lligues.

Guillem Serna said...

Vale!!!!!

PRESTAIL said...

Aviseu, que jo vull veure a la lauraptch pujada al dragon khan, o al winjas, més que res perquè ella pagarà el viatge a Köln, jejejejejeje