Monday, November 06, 2006

Potatoe Packman.

Aquesta és la truita comecocos, llàstima que no té boles per menjar ( com diria el nom "cocos" ).
MMMMMMMMMM, truita de patates... Jo faria com el Pakman, anar menjan truites mentre hi ha fantasmas que em persegueixen.

Tothom a menjar truita!!
És boníssima, molt tendre, amb moltes patates i... És que em cau la baba, per lleper-si els dits...
Si la provessiu no pararieu de menjar-ne.

Qui la prova, li ha de demanar a la meva àvia que la torni a convidar! Es que és tant bona...
Fins i tot el Gigo, el meu gos, que viu a casa la meva àvia, n'està demanant tot el dia. Imagineu-vos si és bona!

5 comments:

Anonymous said...

Doncs li hauré de demanar a la Feli que m'en façi alguna.

laurapatch said...

Llàstima que l'àvia no tingui internés per poder llegir aquest elogi.
Jo em pensava que eres adicte als macarrons....
Per cert, ja li diré que me'n faci alguna a mí també.

Guillem Serna said...

Si sóc adicte als macarrons, la truita la menjo a casa.

PRESTAIL said...

Servicio de catering "l'agüela guassa".....

Crec que funcionaria prou bé.

Me pido ser la cobradora!!!!!

laurapatch said...

No te lo pierdas, que hoy le he hablado de lo de la madre cocinera o como se llame el negocio ese de internet i me ha dicho que si tuviera 60 anyos aprendería a manejar el ordenador e igual montaba el negocio. Que cruz!!!